Kotikirkkoon keskellä viikkoa

- Kun Kaikkivaltias Jumala asuu sydämessäsi, sinulla on kaikki, mitä tarvitset, vakuuttaa raamattukouluttaja Jaakko Pirttiaho.

Ensi viikon keskiviikkona 12.8. klo 18-19 käynnistyy kirkossa Yksin armosta -iltojen syyskausi. Jaakko Pirttiahon opetuksen otsikkona on ”Hän näkee minut”.

- Jumala on sinun isäsi. Hän tietää tarkalleen ahdistuksesi ja vaikeutesi. Hän tuntee huolesi ja tarpeesi. Hän tietää jokaisen kyyneleesi, vakuuttaa Jaakko.

Duo Niina-Maria & Lauri täydentää opetuksen antia lempeästi koskettavalla musiikillaan.

- Pyrin poimimaan mukaan lauluja, jotka vahvistavat omalta osaltaan illan teemaa, kertoo laulut valitseva Niina-Maria.

Illan juontaa illoissa alusta lähtien mukana ollut Päivi Kettunen.

- Yksin armosta -raamattutunnit syntyivät jatkoksi Alfa-kurssille, jonka tehtäviin me Jaakon kanssa osallistuimme, muistelee Päivi.

Yksin armosta -iltoja seurataan netin välityksellä ympäri Suomea. Tästä johtuen ne ovat kirkkaasti katsotuimpia seurakuntamme tilaisuuksia. Nyt iltaan voi osallistua myös paikan päällä kirkossa, jonne mahtuu koronarajoitukset huomioiden noin 350 ihmistä. Tervetuloa mukaan!

Raamattutuokion järjestäjinä ovat Kangasniemen seurakunta, Kansan Raamattuseura ja Agricola-opintokeskus.

2020-08-06 07:00:00.0