Pääsiäisyönä kirkkoon omalta kotisohvalta

Pääsiäinen on kirkkovuoden vanhin ja tärkein juhla. Tämä ylösnousemuksen juhla alkaa jo lauantain ja sunnuntain välisenä pääsiäisyönä. Silloin valo voittaa pimeyden. Epätoivo vaihtuu toivoksi ja pelko muuttuu rohkeudeksi.

Näitä pääsiäisen suuria tunteita välitämme suorana lähetyksenä kirkosta ensi lauantaina 11.4. klo 23 alkaen seurakunnan Facebookin ja nettisivujen kautta.

Lempeästä musiikista vastaa Majakka-illoista tuttu Tiihosista muodostuva bändi, jota Niina-Maria luotsaa. Pääsiäisaamun ilosta kertoo Tuula-pappi tuttuun lämpimään tapaansa.

Koronaviruksen vuoksi kirkkoon ei valitettavasti voi tulla paikan päälle, vaan seurakunta muodostuu ruudun äärellä olevista. Olet siis lämpimästi tervetullut mukaan pääsiäisyön juhlaan omasta nojatuolistasi.

Kuvateksti:
- Tällä kertaa Niina-Maria luotsaa bändiä ja Lauri on kameran takana, kertoo yleensä duona esiintyvä Tiihosen pariskunta. Heidän kolmas singlensä ”Tapahtukoon Sinun tahtosi” julkaistaan pääsiäisviikolla.

2020-04-03 16:31:24.0