Joulun odotus täyttää Majatalon

Ajan saatossa rakkaus syvenee ja muuttaa muotoaan, sanoo Upi Malinen. Hänen avioliittonsa taiteilija Sisko-Liisa Kaliman kanssa ehti kestää 54 vuotta.

Tämän vuoden viimeisessä Majatalo-illassa ensi keskiviikkona 11.12. suunnataan ajatukset lähestyvään jouluun. Tutuilla lauluilla on erityinen voima virittää joulutunnelmaa. Syvä Huokaus -bändi, tuo seurakuntamme suuri kiitollisuuden aihe, säestää tälläkin kertaa illan laulut.

- Olen sellainen ahkera partiolainen, joka on aina tykännyt junailla kaikenlaisia projekteja, myhäilee Upi Malinen. Majiksessa saamme kuulla Upin mietteitä ja muistoja elämästä ja rakkaudesta.

Iltaa rakentamassa on tälläkin kertaa suuri joukko seurakuntalaisia monissa eri tehtävissä.
- Majiksessa ei kaikki aina mene ihan justiinsa, ja se tuo iltaan kodikkuutta, nauravat juontajat Pirkka-pappi ja Päivi Kettunen.

Tervetuloa seurakunnan järjestämään Majatalo-iltaan kunnantalolle keskiviikkona 11.12. klo 18 alkaen. Perheen pienimmille on samaan aikaan omaa ohjattua toimintaa Lasten Majatalossa.

2019-12-02 13:36:00.0