Majakka-illassa soivat jälleen lempeät laulut

Ensi viikon keskiviikkona 9.10. klo 18 alkaen Kangasniemi-salissa kuullaan lempeitä lauluja Niina-Maria Tiihosen luotsaaman Majakka-bändin esittämänä.
majakka-band_S.jpg

Ilkka Tiihonen on pitkän linjan gospelmies. Hänen miniänsä Niina-Maria valitsee illan laulut. Majakka-bändissä soittavat myös Ilkan serkku Rami sekä pojat Lauri ja Sami - Tiihosia kaikki. (Kuva: Samppa Tiihonen)

Laulujen välissä neljä seurakuntalaista lukee valitsemiaan Raamatun jakeita. He myös kertovat siitä, mitä kyseinen raamatunkohta heille merkitsee. Tällä kertaa lukijoina ovat ikonimaalarina tutuksi tullut Terttu Ollikainen ja erityisopettaja Riitta Tiihonen sekä ekonomi Eero Valanko ja kunnan rakennusmestari Kalle Manninen.

- Ilta on lohdullinen ja samalla virkistävä, kuvaili eräs Majakka-illan kävijöistä.
Illan tunnuksena olevalla majakalla on myös vahva merkitys: majakan valo on luotettava suunnannäyttäjä, joka osoittaa tien kohti turvallista päämäärää.

Illassa on mahdollisuus henkilökohtaiseen rukouspalveluun. Majakka-pappina toimii tuttuun tapaan Tuula Suuronen. Noin tunnin pituinen tilaisuus sopii kaikenikäisille. Ohjelman jälkeen kunnantalolle voi vielä jäädä hetkeksi seurustelemaan Majakka-piirakoiden ja mehun äärellä.

Tervetuloa seurakunnan järjestämään Majakka-iltaan keskiviikkona 9.10. klo 18 alkaen.

2019-10-01 11:26:00.0