Supermarsujen joukkue voitti koululaisten virsivisan PAIKALLISVISAN

PAIKALLISVISA kisattiin keskiviikkona 13.2. klo 9 seurakuntakeskuksessa. Sirkku-kanttori juonsi kilpailun ja tuomareina toimivat Sanna Paappanen sekä Anita ja Pentti Honkanen.

Voittajiksi selviytyivät Supermarsut  Venla Kettunen, Elviira Könönen ja Krista Lahikainen Beckerin koulun 3 B luokalta.

Toisen sijan nappasi Vesipatjajoogagirls Martta Partti, Pihla Ikonen ja Siiri Helminen Beckerin koulun 4 A luokalta

ja kolmanneksi kiri joukkue No name Liisa ( Elizabeth) Ageenkova, Jagoda Plonska ja Rosalia Viinikainen Beckerin koulun 3 A luokalta.

Nämä kolme joukkuetta selvisivät ALUEVISAAN, joka pidetään meidän kotikirkossamme maanantaina 25.3. (kellonaika ilmoitetaan myöhemmin). Hiipppakuntakanttori Timo Wikman tulee  juontamaan visan.

2019-02-12 15:30:00.0