Maaliskuun Majatalossa on kevään iloa

Majatalo-ilta on seurakunnan järjestämä lämmin ja elämänmakuinen tilaisuus, johon on helppo tulla mukaan. Maaliskuun Majikseen ensi keskiviikkona 29.3.2023 saamme haastateltavaksi Etelä-Savon Vuoden 2022 yksinyrittäjänä palkitun huopataiteilija ja käsityöyrittäjä Mari Jalavan. – Palkinto oli minulle suuri kunnia ja iso yllätys. Se myös vahvisti uskoa, että oikealla tiellä ollaan, kertoi Mari tunnelmiaan palkinnon saamisen jälkeen.  Musiikilla on illassa aina tärkeä rooli. Ilkka Tiihosen tehtävänä on kutsua koolle Majatalon mainio bändi. Tuula Suuronen johdattelee rukoukseen elämän arkisten asioiden keskellä. Jouni Kuitunen kuuluu jo Majatalon vakiokaartiin. -Toivon, että voin olla valamassa kuulijoihin luottamusta taivaan Isän huolenpitoon, kertoo Jouni. Illan järjestelyissä on mukana melkoinen joukko vapaaehtoisia eri tehtävissä. Tutut juontajat Päivi Kettunen ja Pirkka Sieviläinen vahvistavat omalta osaltaan Majatalon leppoisaa tunnelmaa. -Odotan lämpimiä kohtaamisia. On aina niin mukava tavata seurakuntalaisia, joista on vuosien saatossa tullut minulle ystäviä, iloitsee Pirkka, joka eläkkeelle jäädessään lupautui tulemaan aina silloin tällöin mukaan Majikseen. Maaliskuun Majatalon musiikki alkaa soida kirkossa ja seurakunnan Facebook- ja YouTube -kanavien kautta keskiviikkona 29.3.2023 klo 18. Majatalon leipää ja kahvia tarjollaan jo klo 17.40 alkaen. Kuva: Tiina Tyynelä)

2023-03-28 11:19:15.0