Haettavana seurakuntapastorin virka

Kangasniemen seurakunnassa on julistettu haettavaksi seurakuntapastorin virka.

MIKÄ SEURAKUNTA?

Kangasniemi sijaitsee Valtatie 13:n varrella, Mikkelin ja Jyväskylän välimailla. Jäseniä seurakunnassamme on noin 4100 ja tällä hetkellä on palveluksessa 13 vakituista työntekijää, joista kaksi on pappeja. Toimintaamme värittävät vahva vapaaehtoistoiminta, yhteisöllisyyden rakentaminen, gospelmessut, majataloillat sekä halu välittää kristillistä sanomaa.

MIKÄ VIRKA?

Etsimme pappia monipuoliseen seurakuntatyöhön. Seurakuntapastorin tehtäviin kuuluu osallistuminen jumalanpalvelusten, kirkollisten toimitusten ja yleisen seurakuntatyön tehtäviin. Lisäksi työnkuvaan kuuluu rippikoulujen pitäminen sekä nuorisotyötä yhteistyössä nuorisotyönohjaajan kanssa.

Arvostamme yhteisöllistä ja kehittävää työotetta sekä sitoutumista moniammatilliseen työhön erilaisissa tiimeissä toisten työntekijöiden ja seurakuntalaisten kanssa. Odotamme hakijoilta monipuolisia viestintätaitoja. Musiikilliset taidot ja sosiaalisen median monipuolinen hallinta edesauttavat työn menestyksellistä hoitamista.

Virka edellyttää suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa. Oman auton käyttö on välttämätön. Virassa on kuuden kuukauden koeaika. Viran tehtäväkohtainen peruspalkka on KirVESTES vaativuusryhmä 601 mukainen. Valitun on ennen työn vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä rikosrekisterilain 6 §:n 2 mom. mukainen rikosrekisteriote. Virka täytetään 1.10.2022 tai sopimuksen mukaan.

MITEN HAEN VIRKAA?

Mikkelin hiippakunnan tuomiokapitulille osoitetut hakemukset tulee jättää 31.8.2022 kello 15 mennessä KirkkoHR– järjestelmän kautta. Hakemukseen on liitettävä nimikirjanote.

LISÄTIETOJA SAAT:

kirkkoherra Matti Tolvanen, 0400 143 601 tai matti.tolvanen@evl.fi sekä seurakuntapastori Tuula Suuronen, 0400 143 603 tai tuula.suuronen@evl.fi.

2022-08-11 21:31:40.0