Toivon ja lohdutuksen lauluja ke 11.5. klo 18

Toivon ja lohdutuksen lauluja -konsertti on keskiviikkona klo 18 kirkossa. Tilaisuus on katsotavissa myös seurakunnan Facebook- ja You-Tube-kanavilla.

Esiintyjät ovat baritoni Timo Kuutti, ja häntä säestää pianolla Tapio Rekola. Timo Kuutti on elämäntyönsä tehnyt pastorin tehtävässä, ja musiikki on ollut aina lähellä hänen sydäntään. Hän on opiskellut klassista laulua, mutta esittää mielellään kevyempääkin gospel-henkistä musiikkia. Timo toteaa, että musiikki on Jumalan lahja, jolla voimme ilahduttaa ihmisiä, ja usein musiikki koskettaa paljon syvemmältä kuin puhuttu sana.

Timo on äskettäin julkaissut uuden "Rakastan Sinua, olet Voimani"-CD-levyn, josta konsertissa kuullaan kappaleita. Myös muita kauniita hengellisiä lauluja on luvassa.

Konsertin jälkeen on mahdollista ostaa Timo Kuutin CD-levyjä .

Konserttiin on vapaa pääsy. Vapaaehtoinen kolehti kerätään Hengen uudistus r.y:lle.

Lämpimästi tervetuloa!

2022-05-10 11:47:16.0