Sadonkorjuun Majatalossa soivat tutut sävelet

Sadonkorjuun Majatalossa kuullaan, mikä yhdistää kunnanjohtaja Risto Nylundia, illan musiikkivierasta Esa Orrea ja kirkkoherra Matti Tolvasta.

Ensi viikon keskiviikkona 18.9. klo 18 alkaa Majatalo-iltojen yhdeksäs toimintavuosi.

Majista on jälleen odotettu ja valmisteltu ilolla. Juontajina hääräilevät tuttuun tapaan Päivi Kettunen ja Pirkka-pappi. Illan kulussa on mukana suuri joukko vapaaehtoisia.

Syvä Huokaus -yhtye, seurakuntamme aarre, säestää yhteislaulut. Tällä kertaa saamme kuulla myös Esa Orren ja Hanna Kuusjärven muodostaman duon esittämänä kaksi uutta laulua. Kirkkoherramme Matti Tolvanen tulee kertomaan kirkon remontin edistymisestä.

Majatalo-iltaan on helppo osallistua, vaikka seurakunnan tilaisuuksissa ei muuten juuri tulisikaan käytyä.
-Tässä lämminhenkisessä illanvietossa ei mittailla kenenkään uskon määrää, vakuuttaa Pirkka-pappi.

Tervetuloa seurakunnan järjestämään Sadonkorjuun Majataloon kunnantalolle keskiviikkona 18.9. klo 18 alkaen. Perheen pienimmille on samaan aikaan oma Lasten Majatalo. Illan päättää ruisleipätarjoilu kunnantalon aulassa.

2019-09-09 10:12:00.0