Vapaaehtoistyö

Onko sinulla halua ja kiinnostusta antaa aikaasi oman kotiseurakuntasi rakentamiseen? Vapaaehtoistyöhön mukaan tuleminen on mahdollisuus käyttää taitojaan ja voimiaan tässä työssä. Seurakunnassamme toimii lukuisia ihmisiä mitä erilaisimmissa tehtävissä lähetyksen, diakonian, jumalanpalveluksen, musiikin, aikuistyön ja someseurakunnan parissa sekä monissa muissakin yhteyksissä. Jos sinua kiinnostaa seurakuntamme vapaaehtoistyö, ota yhteys johonkin seurakunnan työntekijöistä.

MESSURYHMÄT

Seurakunnassamme toimii kahdeksan messuryhmää, joissa on yhteensä noin sata jäsentä.  Messuryhmien jäsenet toimivat eri tehtävissä messun aikana: tekstinlukijoina, kolehdinkannossa, rukouspyyntöjen kerääjinä, päivän lukukappaleiden lukijoina, messukahvituksessa messun jälkeen ym. Mikäli sinäkin haluat tulla toteuttamaan jumalanpalvelusta meidän kanssamme, ota yhteyttä kirkkoherraan.

Olet lämpimästi tervetullut oman seurakunnan jumalanpalvelusyhteyteen.

............................................................................................................

NAISTEN PANKIN KANGASNIEMEN osasto kokoontuu Tervaniemen tuvalla yleensä kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 18.